Thanks fraser you're awesome - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu Thanks fraser you're awesome - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

Thanks fraser you're awesome

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

09 April 2015 | Australië, Noosa Heads

Hier weer een verslag vanuit Noosa!
vrijdag aangekomen in rainbowbeach meteen een camping geboekt voor drie nachten. (Ivm easter/pasen) 3km vanaf rainbow aan een niet zo mooi meer.. En we moesten zelf maar een plekje zoeken. Het leek wel een kamp iedereen kende elkaar. Daarna zijn we boodschappen gaan doen winkeltjes gekeken bij het strand. Ohja en gezwommen natuurlijk. En vergeet nog onderweg naar rainbowbeach zijn we langs 1770/agnes water gereden heel klein surf plaatsje. Het regende heel hard anders hadden we graag een surfles willen nemen. Naja back to rainbow.. Zaterdag ochtend beetje relaxed wakker geworden. Kinderen om onze kamper rennen spelen met een frisbee om 7 uur in de ochtend. Lekker ontbeten en weer naar rainbow. Ons even gemeld bij pippies (voor fraser island) grappig hostel met backpackers en hangmatten. Vervolgens rondje gerden om rainbow. Niet veel byzonders gezien. Savonds wilden we ergens heen gaan wat drinken. En er was niks geen gezellig cafe te bekennen. Zondag weer lekker vroeg op.. Gezwommen en gelegen op rainbow beach en smiddags moesten we 4 uur bij pippies zijn voor een soort intro film en een beetje kennismaking. We hadden een leuk groepje voor in de auto met zn 8e in een 4wheeldrive. Erg leuk nick helemaal naar uit gekeken om zelf te rijden. Na de film over de auto en alle info moesten we per groep boodschappen doen met elkaar wat we wilden gaan eten. Dat ging lekker natuurlijk als je drie engelse een duitser/zwitser een franse en drie nederlanders bij elkaar doet.. Helemaal goed gekomen vervolgens wilden nick en ik gaan eten en ons eten was uit de koelkast gepakt door andere backpackers.. Dus we hadden helemaal niks meer en de winkels al dicht.. Toen maar een pizza gegeten in een restaurant. Volgende ochtend vroeg op! Op naar PIPPIES ontbijten en naar fraser we waren met 4 auto's 3x8 pers. en 1 met 10 ! Eerste dag naar een lake geweest waar de visjes aan je voeten zitten.. Zoiets als docter fish die je dode huidcellen eten. Was echt super grappig ! Was wel eerst 45 min lopen.. Maar goed af en toe voelde je aan hapje aan je buik of je bil en weer aan je handen heel leuk! Toen weer dat hele eind terug lopen naar de auto's. Savonds gezellig met iedereen gegeten en gedronken op ons eigen kamp daar sliepen we in tentjes. Savonds vanaf het kamp naar het strand gelopen en onze super grappige tourgide met de auto voor de muziek. Super gaaf! Volgende ochtend vroeg op lekker geregend.. Libby's haar in gevlochten. En daar gingen we weer! Eerst naar champagne pools daar gezommen achter de rotsen waar de golfen tegen aan klapten. Daarna naar een prachtige look out gegaan. iedereen reed onstebeurt nick reed natuurlijk als eerste die stond te springen dat iedereen het goed vond dat hij als eerste ging. Haha daarna zouden we naar een creek gaan dat liep even helemaal anders onze geweldige tourgide werd aangehouden op het strand. (Jack sparrow/danny) onze tourgide was niet vies van een blowtje. De politie deed 4 testen bij hem. 2x was positief 3x negatief en sprong de test ineens over op positief. Ze deden nog een 4de test bij hem die was weer positief ! We hebben 2gewacht op het strand. Hij is gelukkig niet gepakt we denken dat de politie hem gewoon wilde pakken om iets. Ivm zijn rasta haar. Haha gelukkig gingen we weer verder maar hadden geen tijd meer voor de creek. We zijn naar ons kamp gegaan. Gelunchd om 3uur en daarna gaan zandborden. Daarna weer gegeten en dronken. Erg gezellig weer met muziek. En pauline haar haar ingevlochten. Ze houden me bezig! Woensdag ochtend vroeg op eerst naar een aangespoeld schip van 1936. Eindelijk mocht ik rijden naar de creek. was als een wild water baan ! Erg leuk en koud! Onderweg nog gestopt omdat we een slang zagen die net was een gereden op het strand. Allemaal even kijken natuurlijk. Daarna naar lake mckenzie WAUW! Water was als een zwembad, zoet water nick heeft er lekker van gedronken! Zo helder.. Geweldig! Daar even goed gechild.. Daarna moesten we er aan geloven dat fraser island op zijn einde was. Bij de ferry hebben we nog een dingo gezien als perfect einde ! Toen we terug waren zijn we meteen naar noosa gereden.. Wat nu verder weten we nog niet.. We hebben nog maar 2 weken......... We willen nog niet naar huis! Tot snel weer! xxxx

• 09 April 2015 - 08:40

Sonja:

jullie hebben het duidelijk naar jullie zin gehad op Fraser eiland. Leuke foto op facebook, stoere naast de jeep op het strand! Ja nog maar 2 weken en dan zitten juliie weer hier, wat gaat het snel.

• 09 April 2015 - 09:04

Margriet:

Leuk weer! Genieten hoor, niet de hele tijd denken, straks is het voorbij, want dan geniet je nog maar voor de helft. Veel plezier nog!

• 09 April 2015 - 16:42

Dimar:

Dat jullie nog niet helemaal gerimpeld zijn met dat vele zwemmen. Wat leuk dat jullie met een groep zijn . Zal wel lachen zijn. Moeten jullie nog veel kilometers maken naar Sidney?
    Doe het anders maar rustig aan en genieten!!!!

• 09 April 2015 - 17:05

Janwillem:

Wat een verhaal en dat in maar een paar dagen. jullie komen helemaal tot rust als jullie op vakantie gaan naar nederland. ps Sis ik ben maar naar de kapper gegaan ik leek wel een hippie :) het moest echt 2 maanden is wel lang. nog veel plezier en tot snel