aankomst sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu aankomst sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

aankomst sydney

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

26 Februari 2015 | Australië, Sydney

Na een lange reis aangekomen in sydney, Nick meteen een nieuw telefoon nummer genomen en een opol kaart (zoiets als een oplaadbaar ovkaart) toen met de trein richting kingscross. eenmaal aangekomen bij ons hotel hebben we ons omgekleed en zijn we meteen de stad gaan bekijken. Omdat het nog maar vroeg was en nog een heledag voor en ons hadden zijn we eerst naar sealife gegaan daar konden we in een tunneltje lopen en alle vissen en ook haaien even goed bekijken. Ook leuk zeesterren voelen. Vanafdaar de ferry genomen onder de habourbridge Door naar het opera house. daarna zijn we weer terug gaan naar het hotel lekker gedoucht en zouden gaan eten. We waren zo moe dat we in knowtime in slaap waren gevallen. Volgende ochtend lekker naar bondi beach en een beetje relaxen nu dood moe en morgen ochtend weer met het vliegtuig naar perth. Nu klaar met dit verslag veel temoe nu lekker slapen xxxxx

• 26 Februari 2015 - 12:56

Wil:

Hoi lieverds, wat leuk om te lezen allemaal.

• 27 Februari 2015 - 12:10

Sindy:

He moppen ! Leuk inderdaad ! Ben benieuwd naar de rest !! Dikke kus xxxx

• 28 Februari 2015 - 12:45

Henny En Ad:

Leuk dat reisverslag van jullie! Geniet van alles! Veel liefs xxx

Sissy en Nick

Gestart in sydney op 25 februari. 27 gevlogen naar perth en vanaf daar de hele westkust tot darwin. Toen een vlucht naar cairns. En vanaf daar met de camper naar sydney een reis van 2 maanden

Actief sinds 25 Feb. 2015