Hippie NIMBIN and sweet Byronbay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu Hippie NIMBIN and sweet Byronbay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

Hippie NIMBIN and sweet Byronbay

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

15 April 2015 | Australië, Byron Bay

Weer een tijdje geleden maar hier weer een verslag! Na een nacht NOOSA waren we alweer vroeg op en hebben we noosa verkend ons vorige verslag geschreven,geshopt.. En savonds met Libby,Josh,Marita en Emily uit eten geweest in de irishpub. Daarna drankjes gedaan en gedanst erg gezellig gehad! Volgende ochtend moesten we weer vroeg van de camping af en zijn we door gereden naar the Gold coast! Door brisbane zag er uit als een leuke stad maar erg druk dus zijn doorgereden. Aangekomen in surfersparadise geen camping kunnen vinden alles vol en of ontzettend duur! Surfersparadise was ook erg druk beetje rondgekeken boodschappen gedaan en naar een park gereden om de bbq te gebruiken. Daar stond nog een campertje 2 duitse meiden die bleven daar overnachten zeiden ze. (Was geen enkel probleem deden ze al 4nachten zo) verder aan het strand stonden ook heel veel campertjes en nergens was een bord met NO CAMPSITE. Dus ook daar hebben wij gestaan. Half 3 snachts.. Werd er op onze auto geklopt. Politie. We mochten hier absoluut niet slapen in onze auto. Ik vertelde dat we geen camping konden vinden en dat alles vol was. Het bleef bij een waarschuwing. Pffff gelukkig anders had het ons ruim $500 gekost! Smorgens zijn we er vroeg van door gegaan voor een ontbijt in Nimbin. Wat een super grappig plaatsje is dat. Een echt hippie dorp super klein,kleurig,vrolijk en iedereen stoned of aan de drank! En ohja allemaal 50+ die in de tijd is blijven hangen! Haahah opstaat was iemand gewoon drets aan het maken bij een man. Iedereen heb hier bijna drets. (Veel) daar 1 nachtje op de camping gestaan. Volgende dag zijn we naar een national park gegaan bij nimbin met allemaal waterfalls. Nightcap nationalpark. Erg mooi om te zien. Daarna door naar Byronbay, camping gezocht en zijn het plaatsje ingelopen. Erg leuk ook veel straat muziekanten net als in nimbin. Leuk om naar te kijken. Volgende dag hebben we een beetje geshopt in byron en bij het strand gezeten. En savonds kwamen Josh en Libby (stel uit the UK) bij ons borrito's gegeten. Erg lekker en gezellig. Daarna naar een reggae party erg veel lol gehad. Volgende dag is ieder eigen gang gegaan. Wij zijn naar het lighthouse geweest van byronbay prachtig uitzicht over byron! Meest oostelijke puntje van australie. Savonds met josh en libby in het park gebarbecued. Super leuk stel is het erg leuk net ze gehad! Vanmorgen zijn we weer vertrokken uit byronbay. Nu onderweg naar port macquarie. Daar meete we mick en nancy weer. Hoop dat ik weer genoeg van ons heb laten horen! We hebben het verder erg naar ons zin en hebben leuke mensen ontmoet! Nog 1 week.. Dan moeten we weer naar huis! Tot snel xxxxxx

• 15 April 2015 - 07:47

Sonja:

Leuk stukje weer Sis, hoe is het jou haar? Heb je nu een beachlook of ook dreads?!

• 15 April 2015 - 16:32

Dimar:

Wat een belevenissen.Ook nog met de politie in aanraking komen midden in de nacht. Ik zou me dood schrikken.Ik denk dat ik dan geen woord engels meer zou kunnen praten. Gelukkig alleen een waarschuwing.
    Als ik het goed begrijp tuffen jullie langzaam weer richting Sidney.

• 16 April 2015 - 23:19

Margriet:

Geweldig weer, jullie maken wat mee zo! Als je thuis bent moet je maar blijven schrijven, je doet het leuk..