the Whitsundays! - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu the Whitsundays! - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

the Whitsundays!

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

02 April 2015 | Australië, Rockhampton

Eindelijk zijn we er weer met een verslag! Townsville zijn we 1nacht gebleven. Leuke boulevard met veel eettentjes. Volgende ochtend zijn we naar Airlie beach gereden. Als tip op een camping gestaan voor $10 per nacht. Nou en dat was het nog niet eens waard. 1nacht gestaan. Xbase had vele nadelen. Ranzig toileten.. pis op de grond en de douche putjes liepen ook niet echt lekker door dat water werd gemengt op de grond bij de toiltten. Drama dus. Als je daar met je slippers loopt spat het lekker tegen je kuiten op. Onder de douche moest ik me in een wokkel draaien om me haar te kunnen wassen want die douchekop stond zo laag. Verder stonden alle auto's en campers nasst elkaar. (Net net tegen elkaar) en buiten kon je amper zitten. Ohja en vol in de zon. Ook wel lekker. Nu alle voordelen van de camping. 1. Erg centraal, begin van de straat van de winkels eettentjes de lagoon en het strand. Volgende dag vehuisd naar andere camping 3km verder. Heerlijk de ruimte en kregen 3de nacht for free! En schoon sanitair. Zaterdag ochtend naar de markt geweest op airlie beach. Smiddags gechillt en svonds na het eten een australisch kaart spelletje gespeelt met 2 andere stellen. Erg gelachen. Snachts mick en nancy aangekomen op de camping. Zondag ochtend samen ontbeten en hebben de heledag bij de lagoon gelegen en gezwommen. Smiddag fish&chips en savonds uiteten geweest met elkaar. Maandag ochtend alles ingepakt want smiddags gingen we de boot op. Op naar de whitsunday isands. 2 nachten op de boot geslapen en heerlijk gesnorkeld in het great barrier reef. Goed verzorgd met eten! en weer leuke mensen ontmoet. We hebben turtles, dolfijnen en andere prachtige vissen gezien. Nick heeft alles gefilmd. Gister van de boot afgekomen en meteen maar weer een stukje zuidelijker gegaan. Mackay is de plaats waar we hebben overnacht. Niet byzonder. Nu in rockhampton, ook hier blijven we 1 nacht. Morgen ochtend weer vroeg op, naar rainbow beach. Vanaf daar gaan we maandag 3 dagen, 2nachten naar FRASER ISLAND! Echt heel veel zin in nick happy want eindelijk mag hij dan zelf 4x4 rijden. Het weer is hier nu bewolkt wel lekker 29 graden dinsdag en gister ochtend wat regen gehad. Schijnt dat we wat omweer en regen gaan krijgen nog de komende dagen. So fingers crossed for some nice weather with fraser! Tot snel x

• 02 April 2015 - 09:17

Dimar:

Ik moet jullie bedanken voor het verslag, zo leuk om een beetje met jullie mee te leven. Heb je de foto op whatapp gezien van Opa? Zo gaat het hier. Veel plezier verder. Ik kijk weer naar het volgende verslag uit.

• 02 April 2015 - 09:30

Sonja:

heerlijk weer een verhaal met foto's van jullie te lezen en te zien!

• 02 April 2015 - 13:32

Sindy:

Gaaf weer allemaal hoor ! Xxx

• 02 April 2015 - 21:41

Rempie:

Haaaj Sissje En Kamerrt....

Jullie zijn alweer een mooi tijdje onderweg en ik had nog helemaal niet gereageert... schandalig ik weet t... LY

Was net ff wezen eten bij Casperos en met je mama en papa...dus jullie kwamen ook even aan bod :)

Maarrr de National parkies die ik had gezegd waren dus dicht...bleee :S wat jammer zeg!!!

Maar ik wist ook even niet zo gouw dat het nu regenseizoen is! hmm, nja dan zieje natuurlijk weer andere mooie dingen!

Nu de laatste weekjes lekker chillen langs de oostkust, lekker het relaxte leventje oppakken inplaats van naar de auto naar de tent naar de dingo naar de AUTOO...hihi

Veel pleziertjess nog daar eventjess!!

ciaoo catch ya later aligatorrr

• 08 April 2015 - 17:18

Margriet:

Leuk weer Sissy, Wat zal jij een foto's hebben als je thuis bent zeg. En dan je reisverslagen, doe je goed! Veel plezier nog!