Darwin on top of australia - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu Darwin on top of australia - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

Darwin on top of australia

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

16 Maart 2015 | Australië, Darwin

Na dagen weer geen internet weer is een verslag. Weer leuke reacties gehad van jullie. Leuk om te lezen wie er allemaal mee leest! Van sommige ook niet verwacht! Waar waren we gebleven.. Katherine waren net weer in een andere staat. North territory. Hostel was niet het einde maar prima. Savonds nog gechilld met Koreanen. Echt super grappig buiten waren twee fitness apparaten en nick ging met een zuid Koreaan trainen die super slecht engels sprak. We hebben een korte les gehad koreaans en hun nederlands. Njang is hallo. Derest ben ik vergeten. Liepen ook weer veel aboriginals in katherine, ze lopen en liggen over al. Ik heb gevraagd of het vaak gebeurd dat ze inbreken in auto's. Ze breken af en toe een tankdop open en dan gaan ze daar boven hangen om high te worden. Verder weinig kwaad. Gelukkig niks aan de hand. Volgende ochtend vroeg weer vertrokken naar edith falls. Erg mooi. Door gereden naar kakadu. Eindelijk een national park waar we in konden. Meer dan de helft was weer dicht. We hebben een sunset cruise gedaan op de yellowriver. Prachtige natuur. Krokodillen,roofvogels slang wild gezien. Savonds pizza gegeten en slapen in de tent. Dat werd helemaal niks. Werd al vroeg donker dus konden daar niks doen alleen naar bed gaan al om 8uur. We waren toch moe van het rijden dus heel erg was het ook weer niet. We wilden nog even zwemmen in het zwembad maar dat werd niks kwam alweer een reuze pad tegen. Dus hup de tent in. En ineens staat er in een dingo (een wilde hond) tegen over ons, ons aan te kijken in het donker. Nick ging in zijn handen klappen waar door hij naar achter sprong en zagen m niet meer. We waren zo geschrokken.. Dat we alles omgegooid hebben en in de auto zijn gaan liggen. Het was al niet uit tehouden in de tent. (We hadden de hoes er ook al niet over.) dus de auto was helemaal een hel. Als we een raam open deden kwamen er allemaal muggen (langpoters) binnen. We waren hopeloos en bezweet. Pfffff af en toe de airco aangedaan met de draaiende moter om af te koelen. Die konden we ook niet te lang aan laten omdat we bang waren dat andere er weer wakker van werden.. Eindelijk was het half 6 en hadden geen oog dicht gedaan.. Ik ben gaan douchen toen ik klaar was stond nick al in de opening of ik al is klaar was!? Want hij wilde gaan alles had hij al ingepakt. Met me handoek op me hoofd ben ik ingestapt en zijn we met gierende banden er weer vandoor gegaan. Bij jabiru hebben we getankt en weer wat ijskoffie gekocht. Daar leven we een beetje op na die slechte nachten. Pff wat waren wij chagrijnig. Hup door gereden naar darwin. Daar weer fijn een hostel voor drie nachten. Gister hier aangekomen. Naar een backpack kantoor geweest en weer even tips en ideeën opgedaan. Ideaal. Vandaag crocodile tour gedaan op de adelaide river. Wilde krokodillen voeren. Dat was best eng maar super leuk dat we het gedaan hebben. De grootste die we gezien hebben was 6,1 meter. En ze zijn zo sneakie! Daarna zijn we door gereden naar litchfield national park. Wauw dat was prachtig. Eindelijk weer een verharde weg. En overal waar we mochten komen. Mooie water vallen en gezwommen in de rockpool met freshwater in de natuur wat wil je nog meer? Nou we kregen een hele klap met regen.. Toen zijn we weer omgekeerd terug naar darwin. Ons extra tankje nog verkocht aan een australiesch stel zijn we ook weer vanaf. Terug in darwin lekker gamba spies gegeten met knoflook! Heeeeeerlijk morgen de auto inleveren en daarna een vaag feestje in het hostel. En woensdag vliegen we naar cairns.
Tot snel weer xxx

• 16 Maart 2015 - 14:47

Sonja Konijn:

Wat een verhaal en wat heerlijk dat we vandaag weer ff geFaceTimed hebben.
    een heerlijk vooruitzicht het Great Barrier reef, echt te gek! en dan lekker met de camper, goed vooruitzicht. xxxx

• 16 Maart 2015 - 15:21

Dimar:

Jeetje wat een spannend verhaal! Nu al in Darwin? Zijn jullie daar te vroeg of precies op tijd?
    Sissy op deze manier wordt het vast een heel boek!
    Ik zit alweer te wachten op het volgende verslag.

• 16 Maart 2015 - 15:51

Janita:

Hey Nick en Sissy!!
    Wat een leuk verhaal weer. Erg leuk om te lezen, die reisverslagen van jullie!!
    Heel veel genieten nog! xx

• 16 Maart 2015 - 16:58

Sindy:

Spannend weer allemaal ! Jee ,dat jullie nu alweer de auto terug moeten brengen en hoe vanaf Cairns ? We horen het wel weer !! Lekker doorgaan met genieten ... Dikke tuut xxx

• 16 Maart 2015 - 17:01

Margriet:

Hahaha, wat een verhaal weer, ik hang ook altijd boven de tank, moet je gewoon eens proberen... Wel jammer dat jullie zo rot slapen steeds. Hebben jullie het nog gezellig samen? Veel plezier nog!

• 18 Maart 2015 - 12:23

Sascha:

hahaha ik ga stuk om jullie verhalen. Wat een avonturen. Mijn moeder heeft ze net ook gelezen en vraagt zich af of jullie geen kaartspel bij jullie hebben. Ipv om 20;00 uur te slapen haha. Geniet lekker! Dikke kus

• 19 Maart 2015 - 11:04

Ad En Henny:

Jullie hebben al heel wat meegemaakt! een geweldige reis vol avontuur. Wij volgen jullie op google maps,
    waar wij alle foto's en plaatsen kunnen bekijken! Geniet, maar blijf voorzichtig.

Veel liefs henny en ad