amazing coralbay ! - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu amazing coralbay ! - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Sissy en Nick Konijn en zimmer - WaarBenJij.nu

amazing coralbay !

Blijf op de hoogte en volg Sissy en Nick

06 Maart 2015 | Australië, Exmouth

Eerst aangekomen in nationalpark kalbarri prachtig om te zien check onze foto's. Daar zijn we 1nachtje gebleven en hebben we verkoeling gezocht in de pool op de caming. (Echt vet veel duitsers hier) daarna lekker gegeten gedoucht.. stond me af te drogen roept nick ineens dat ik meteen moest komen.. loopt er een kangeroo met een baby bij onze auto... geweldig volgende ochtend zijn we weer vroeg in de auto gestapt richting sharkbay zo een 400km. Emu's zien rennen langs de mainroad.. en wel 100 schapen en geitjes ook veel dood gereden door roadtrains.. sharkbay was weinig te bleven daar ook maar alleen gezwommen en een nachtje gebleven. Verder was little lagoon prachtig helder water alleen overal worden we al gek van de vliegen bij shellbeah ben ik gillend en nick vooral vloekend terug gerend naar de auto.. we geloofde het wel! Vanaf sharkbay zijn we in 1stuk doorgereden naar ningeloo reef (coralbay) we deden een stop in carnarvon alleen maar aboriginals gezien. The real locals. Alleen even getankt boodschapje gedaan en weer gauw door.. coralbay is prachtig om te snorkelen. Hier blijven we 2nachtjes vandaag een quadtour gedaan en schildpadden gezien en gesnorkeld. Super gaaf nick was omringt door duizende vissen. Wel is het heel heet hier. Morgen gaan we weer door naar exmounth wat vast ook weer geweldig zal zijn. dat is 150km hier ongeveer vandaan. Pfff ja en geloof het of niet we moeten nog 3000km rijden om in darwin aan tekomen!! We houden jullie goed op de hoogte bye bye

• 06 Maart 2015 - 10:52

Sonja Konijn:

Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken! Veel plezier xxxx

• 06 Maart 2015 - 14:22

Sindy:

Klinkt goed allemaal ! Behalve die vliegen hahaha hoor Nick al vloeken inderdaad haha .. Nou veel plezier xxxx

• 06 Maart 2015 - 14:29

Janwillem:

Nou klinkt erg mooi en leuk.
    zal wel zaai zijn als jullie weer in nederland zijn veel plezier.

• 06 Maart 2015 - 15:02

Dimar:

Jee wat ontzettend leuk om weer wat te horen! Prachtige foto's. Het ziet er inderdaad erg warm uit.

• 07 Maart 2015 - 10:33

Wil:

Wat een leuke foto's. En...Nick vloekt toch nooit...heel veel plezier verder